Alla inlägg under juni 2014

Av Agnes - 3 juni 2014 22:16



Hej hopp!

Efter mycket slit, kånkande och spring i trappor av mig, mamma och pappa är jag nu, äntligen, nyinflyttad i en något finare version av mitt tidigare rum. Samma storlek, samma område till och med samma våning men nu med en egen köksdel (jag har ett eget kylskåp!!!) och allt känns allmänt fräschare och finare. Här tror jag att jag kommer trivas. 

        


Upptäckte dock en lite irriterande sak förrut när jag skulle laga mat... Jag har två spisplattor, en stor och en liten, men den lilla verkar inte vilja vara med i leken. Så fort jag försökte starta den så slog jordfelsbrytaren ifrån (jag testade det här många gånger). Jag antar att jag får börja med en felanmälan....


Imorgon är det dags för tenta! På grund av flytt och annat har jag inte alls hunnit plugga så mycket som jag skulle velat/behövt, men jag ska åka dit och ge det en chans i alla fall. Sen blir det direkt hem och ladda om för nästa (och sista!) tenta som är på tordag eftermiddag. Sen, då, äntligen, då är det här jäkla året slut. 





Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards