Direktlänk till inlägg 9 november 2009

All the memories are getting colder

Av Agnes - 9 november 2009 20:47

Nu har jag varit dålig på att uppdatera ett tag men jag skyller på att jag inte har något att skriva om. Vi har inte fått tillbaka några tentor eller nåt annat skoj ;P Skolan flyter på som vanligt, de nya lärarna verkar helt okej och förklarar så att man förstår vad de pratar om (nästan åtminstonde).


Det snöade hela helgen så i lördags passade vi på att vara ute lite. Det slutade med nån timme snöbollskrig, en drygt 2m hög snögubbe och självklart helt dyngsura kläder! Men nu har jag en snökille utandör fönstret som håller mig sällskap =) Kanske kan han skrämma bort personen som håller på att knacka på mitt fönster också...



  

 
 
Ingen bild

Elin

10 november 2009 18:14

Jag vill också bygga snögubbar och ha snöbollskrig!!! :D Dessutom vet jag vem som knackar på ditt fönster, det är muskelmannen ;D haha

 
Ingen bild

Sv. Elin

10 november 2009 19:58

Du är välkommen hit, och om inte annat kommer ni säkert få snö om några månader.. =P
Haha jag har fortfarande inte sett till muskelmannen, misstänker stark att det var illusioner från eran sida

 
Ingen bild

Elin

10 november 2009 21:24

Haha kan ju hoppas på det iaf :P den som väntar på något gott... ;D
Det var inga illusioner, det är bara du som måste ta en sväng förbi optikern innan du spanar nästa gång ;)

 
Ingen bild

Annelie

13 november 2009 21:10

men vad läskigt att det är någon som knackar på fönstret, jag hoppas att han lyckas med det, men troligen inte. Möjligen om du får honom att likna en dödskalle, tänd ljus där hans ögon ska vara!
Men tänk om knackaren är en sexig karl då?

 
Ingen bild

Sv. Annelie

14 november 2009 10:46

Mm, jag blir livrädd varje gång det händer! Men min snögubbe har faktiskt lyckats beskydda mig ett tag nu =)
Och vad spelar det för roll vem det är som knackar? Jag ser ju ändå inte personen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards