Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

If this is called living, well don't count me in.

Av Agnes - 13 februari 2010 23:00

Här borde jag väl skriva om hur otroligt lyckad festen var och hur kul jag hade men då skulle jag nog inte vara hemma nu...


Visst, det var inte tråkigt direkt men väldigt rörigt och inget blev nog riktigt som det var tänkt. Bland annat tog de in en riktigt dj (vilket nog var väldigt smart gjort, om han hade varit bra) som knappt spelade några r-låtar utan höll sig till den klassiska stilen med techno istället, kul... Allt var mer eller mindre rörigt och jag var nog inte på festhumör från början vilket inte hjälpte.


Det jag har längtat efter hela kvällen är att komma hem och få tvätta ur alla ton hårspray jag har på mig just nu, ta av mig korsetten och skorna som är en storlek för små.


Jag vågade inte gå hela vägen med vitsminkad ansikte och knallröda läppar eftersom det skulle kunna tolkas som något annat... Har inte fått några bilder från någon än så ni får nöja er med en dålig ego-bild, förhoppningsvis bättre än inget.


  

 
 
Ingen bild

Elin

13 februari 2010 23:50

Stilen passar dig! Kanske nått du borde satsa på lite oftare ;P haha nej men det var snyggt! :D

 
Ingen bild

Sv. Elin

14 februari 2010 00:11

Haha tack, tror jag.. ;P
men jag tror att jag håller mig till min vanliga, tråkiga stil och framförallt frisyr. Helt ärligt tror jag att jag blivit allergisk mot hårspary ;P

 
Sofia

Sofia

15 februari 2010 11:19

Tycker att det blev snyggt! =)

http://spixii.blogg.se

 
Ingen bild

Ida

17 februari 2010 12:31

Hahaha moa, de där va fkt de snyggaste ja sett på länge!! Varför ser du inte alltid ut så???1 : ;D ;D

 
Ingen bild

Sv. Ida

17 februari 2010 12:33

Var det där en komplimang eller en förolämpning...? ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards