Alla inlägg den 9 december 2012

Av Agnes - 9 december 2012 22:12

Kan man få en överdos av clementiner...??

Köpte ett helt nät på ica! Och nu har jag tappat räkningen på hur många jag har ätit....

Sjukt gott! ^^

Ida
Av Agnes - 9 december 2012 21:10

Jag älskar snön. 


Gick ut i morse och möttes av en riktig fantasivärld - allt var täckt av snö och frost och solen sken och gjorde så att allt glittrade sönder! 

Istället för att springa runt och rulla i snön (vilket jag var sjukt sugen på att göra) så gav jag mig i väg - på cykel - till geocentrum för mattepluggpluggplugg med Camilla (klasskompis). Favorit i repris från igår, som bestod av samma sak. Kom på att det är bara drygt en vecka kvar till tenta och jag har inte räknat något sedan duggan (som jag klarade btw! det var på håret, men godkänd!) så det börjar kanske vara dags... 


Back till snön! Det har varit sjukt snökaos här nu flera dagar! Gav upp cyklingen (eftersom jag inte ville typ dö) och gick över till buss istället. Nu, efter otaliga förseningar, inställda bussar (som ledde till en väääldigt lång promenad hem i snöstorm) och långa väntetider har jag insett mitt misstag och går återigen tillbaka till min, inte så säkra men alla fall relativt snabba, cykel!


Juste! Förklaring till den fina ko-bilden!! 

Jag var ju i Karlstad förra helgen, hälsade på hemma hos Jocke och kollade när Färjestad krossade Modo! Allafall så hittade han den här Sjukt Söta KO-MINIRÄKNAREN i sitt rum!!! Bästa jag har sett! Han tyckte att jag nog hade mer användning för den så nu får den bo hos mig! ^^ 

Av Agnes - 9 december 2012 20:03

Äntligen klar med morgondagens seminarieuppgift! Nu är jag trött, har ont i huvudet och vill bara gå och lägga mig... Egentligen borde jag förbereda en presentation också men jag har ju faktiskt imorgon förmiddag på mig och det är söndagkväll, det känns inte helt okej att sitta och plugga då. I allmänhet är jag på ganska dåligt humör idag så tror jag avslutar kvällen i sängen med en kopp te och ett par avsnitt av the mentalist.


Dagens höjdpunkt: Ett sms med texten "Du är en av de bästa tjejerna jag lärt känna. Kom ihåg det."

Små ord som värmde även om jag inte förtjänade dom för tillfället.


Dagens lågpunkt: En dum j*vla seminarieuppgift som förstört min söndag samt en förkylning som krävt iprenknaprande för att hålla min hjärna fungerande, jag har inte tid med det här!


Snart bara en vecka tills jag kommer hem, för tillfället längtar jag härifrån.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards