Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Agnes - 6 februari 2013 23:47

Är glad! 


En viss mamma har säkert redan skvallrat men ändå - JAG KLARADE MIN KEMITENTA!  Var riktigt nära att behöva komplettera dock (man var tvungen att klara alla delmål och jag var precis på poänggräsnen på ett av dem). Resten av tentan gick dock mycket bättre än förväntat - inräknat bonuspoäng från dugga och pluspoäng från laborationerna kommer jag totalt i kursen att få en 5:a! (känns för jäkla bra då jag var upprikitigt osäker på om jag ens skulle klara den...) 


Har bestämt mig för att vara 100% frisk nu! Lyckades plugga lite idag plus att jag testade att träna lite (bara hemma med lite yoga och styrka, men ändå). Resten av kvällen spenderades ute i köket (?!) med korridorsbefolkningen. Har flyttat in en hel del nytt folk vilket är kul. Vi lagade mat tillsammans (under styre av tysken Marc som låg halvt avsvimmad i soffan efter ett försök att skära av sig fingret), blev något kinesiskt/thailändskt grejs som faktiskt blev riktigt gott. Sen satt vi kvar och snackade och åt kakor bakade av amerikanskan Emelie (svenskifierade american cookies - tydligen är det fel på våra M&M:s) samt planerade för framtida korridorsfester... Riktigt trevligt var det! =)


Nu ska jag INTE sova! För att jag har sovmorgon till 15.15 och det tänker jag ta mig tusen utnyttja! 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards